Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

На г-жа Бекъм й харесва, че Дейвид е гей-икона

Виктория Бекъм е много доволна от факта, че тя и съпругът й Дейвид са смятани за гей-икони. Бившата певица от най-успешната момичешка група за всички времена "Спайс Гърлс", твърди, че може да разбере защо мъжете намират Дейвид за толкова привлекателен.

Всъщност това едва ли е изненада за някого, имайки предвид факта, че г-н и г-жа Бекъм полагат усилия винаги да изглеждат ефектно и да са облечени по последна мода. „Обичам цялото това внимание! Чувствам се изключително поласкана, когато някой каже, че харесва мен или Дейвид.

Имам предвид, че той е великопелен. Мога да разбера защо той е във фантазиите на всички - мъже, жени, кучета, котки. Просто го погледнете!", заяви Вики Бекъм пред сп. Attitude.

Наскоро 35-годишната британка разкри, че плаща на хора, за да четат какво се пише за нея в пресата. "Таблоидите въобще не са ми интересни. Имам голям екип от хора, които се грижат за тези неща и ме уведомяват, ако трябва да съдя някой. Но най-общо казано, въобще не ми пука за критиките, тъй като се чувствам напълно удовлетворена в творчески и професионален план, заяви Виктория, която от известно време се изявява като моден дизайнер. - Но ми харесва, когато хората критикуват теглото ми, защото знам, че има много млади момичета, които ми се възхищават, така че аз смятам, че това е страшно безотговорно."

Sportal.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар