Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Азис: В леглото искам да съм момиче


Той не се нуждае от представяне, защото е... Азис. Най-ярката нашенска звезда. Личната му биография е като приказката за грозното пате, което се превръща в лебед. Роден е в затвора, но душата му е свободна. Смелостта му да изразява себе си в десетки превъплъщения е дотолкова шокираща и в много случаи – скандална, че се тълкува като добре обмислен пиар. Така изглеждат отстрани и любовните му увлечения. Какво мисли за това самият Азис, разберете от неговото най-откровено интервю специално за „ШОУ”.
- Васко, кажи нещо за този Коце Ламята – каква е историята?

- Ама стига с това „Този”! Това е Коце! Това е моят Коце!
- Разкажи ми малко повече за него, за вас двамата. Мнозина мислят, че връзката ви е пиарски трик...

- Виж, самият факт, че той татуира името ми на тила си, трябва да говори доста на хората. Кой в днешно време „цапа” тялото си с имена, които не са оставили трайна следа в него?! Това е първата татуировка в живота му! Моето име! Аз също си татуирах името му на тила си. И ако някой продължава да твърди, че всичко това е „пиар”, то значи е най-глупавият човек на света.
- Какво те впечатли в Коце? Говори се, че е доста агресивен като човек...

- Кой ти каза, че е агресивен? Той е много кротък човек.


- Така пишат за него. Може би заради някои неща в миналото му...

- Всеки има минало. И ти, и аз. Всички хора имат минало. С мен никога не е бил агресивен. Сега, ако тръгнеш нещо срещу него, нямам представа как ще реагира. Той е мъжкар, то се вижда. Мъж с главно „М”. Той не може да бъде Льольо.
- Разказа ли ти откровено всичко за себе си, за миналото си?

- Никога не съм го питал, нито пък ме интересува. Честна дума. Нито слушам, нито чета неща за миналото му. Когато обичаш, нищо друго не те интересува, освен тоя човек да е до тебе.


- Все пак с годините помъдряваме и не можем да бъдем толкова лекомислени, че да не се интересуваме от човека до нас...

- Той е за мене уникален мъж. Не мога да го оставя заради миналото му. Това ще е най-глупавата постъпка. А, и пак ти казвам – кой човек е без минало?
- Ти познаваш толкова много хора. Кое у Коце те грабна толкова силно?

- Очите му. Тези огромни черни очи. Потънах в тях! Аз бях на сцената в един клуб и в кратката пауза между две песни – две секунди, го погледнах, и край! Край! Погледнах отгоре, той беше долу с мои приятели, съвсем до сцената. Отидох до него и го попитах: „Кой си?! Ти ме плашиш! Ужасно много ме плашиш!”. Защото първоначалният му образ е такъв. Той е огромен, изглежда лош, брадясал е винаги, с почти гола глава ходи и има едно много интересно бяло петно отпред на главата, точно над челото. Расте му бяла коса точно там. И това много ме впечатли, ако щеш – че съм видял едно бяло петънце на главата му. Кълна се, това беше любов от пръв поглед! Никога не съм вярвал, че съществува, но това беше. Любов от пръв поглед!


- Ти как успяваш да палиш и мъже, и жени? Мнението е, че ти въздействаш сексуално и на двата пола... Съзнаваш ли го?

- Самият Коце ми е казвал, че никога не си е представял, че може да му се случи нещо такова – да бъде влюбен в мъж.
- А я ми кажи защо се ядоса на колежката си Анджелика?

- Не ме ядоса тя – момичето си вършеше работата, ами Коце. Понеже беше супервпечатлен от нея. А аз съм много откровен, не мога да тая в себе си. Нещо като ме дразни, го казвам на секундата, защото иначе после то ме „яде” отвътре.
- Имаш предвид, че си ревнив. Какво направи по време на снимките?

- Ами, шляпнах Коце така леко по рамото и му казах: „Какво толкова си се впечатлил?!” Нацупих се, раздърпахме се,той ме блъсна, аз го блъснах...Почнахме да викаме, докато Анджелика, милата, позира гола на едни високи обувки и ни гледа как се караме. Забавляваха се с моята ревност.
- А защо все си кръщаваш песните с някакви мазохистични заглавия – „Как боли”, „Удряй ме”? Има ли връзка с предпочитания в секса?
- Ами, да. На мен ми харесва грубата игра. Как да се почувствам аз, нежният, в леглото, ако мъжът не доминира над мене?! Като съм толкова доминиращ в живота?! А аз съм страшна доминанта! И единственото място, където искам да се почувствам обичан, нежен, „момиче” ако щеш, е леглото. И ако той не доминира там, не може да остане до мен по никакъв начин. Обичам сексът да е груб, да е рязък, и мъжът да е такъв.
- Но само в леглото, нали?

- Само в леглото. В момента, в който всичко свърши, трябва да приключи на секундата, защото аз взимам нещата в свои ръце.
- А кое е най-нежното нещо, което си чувал в леглото?

- Много интересен въпрос. Не съм чувал нежни неща, защото аз ги игнорирам. Някак си, големи мъже да си говорят нежнотии, е лигавщина според мен. Най-хубавият момент е, когато си положи главата между шията ми и рамото. Не искам да свършва тоя момент!
- Съпругата ти Галя как приема Коце?

- Много добре. Прекрасно.
- Баба ти продължава ли да те кастри строго?

- Ами аз затова и не ходя вече така често при нея. Много ми се кара, но аз съм й признателен. Да не забравяме, че докато майка ми беше в затвора, тя ме е гледала. В най-тежките и трудни моменти за едно дете – бебе! Година и половина баба ми ме е гледала. На ръцете съм й бил.
Едно интервю на Еми Мариянска "Шоу"'
hotnews.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар