Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Сашка Васева: Сега излизам с един от най-богатите мъже в България


„Сашка Асенова Вacева. Зодия Везни. С асцендент Козирог. Това съм аз", така представя себе си попфолк певицата в личния си сайт. Дупнишката Мадона, както я наричат още, е родена на 12 октомври 1966 г.

Започва кариерата си през 1993-а от фестивала „Пирин фолк". А най-големият й хит и досега е за първия обичан мъж - Георги. Около 10 години певицата почти не се появяваше публично, след като се омъжи за бизнесмена Христо Бакърджиев. От него тя има две деца. Преди време разказа пред всички медии, че съпругът й я е малтретирал.

Сашка трудно успява да не е в центъра на някой скандал. Признава, че в повечето случаи тя си ги измисля, за да си прави пиар. Последно я гледахме как се кара с Нешка Робева във „ВИП Денс". „Самозадоволяването ми е като хоби. Нямам вибратор, но съм си измислила мои методи", признава дупничанката и допълва, че задната прашка й е любима поза.

- Здравей, Саше. Първо да поговорим за премиера на България. В какви отношения си с Бойко Борисов? Познавате ли се лично?

- Не го познавам, но го харесвам.

- Знаеш ли какво мисли той за песента ти Mr. Premier, посветена на него?

- Не знам точно, но си мисля, че я харесва, въпреки че отрича.

- А в какви отношения си с вече бившата ти половинка Христо?

- Нямам право да коментирам.

- Защо, да не би да те заплашва с нещо, ако проговориш?

- Не може да се каже, че ме заплашва, но все пак може да имам проблеми, ако издам нещо.

- Разбрахме, че няма да коментираш сегашните ви отношения. Но все пак защо всъщност се разделихте?

- Дори и това не мога да кажа. Но обещавам, когато мине бракоразводното дело, да обясня и да разкажа с подробности всичко.

- А сега имаш ли човек до себе си?

- Не точно. Излизам с един доста привлекателен и богат мъж. Да ви кажа честно, и аз не съм наясно още дали ще сме заедно, или не. Засега обаче ми е добре. Определено има тръпка между нас.

- А кой е той?

- Ще кажа само, че е един от най-богатите хора в България.

- Твоята сексуалност е пословична. Излизат доста интервюта с теб, в които казваш, че си едва ли не пристрастена към секса? Наистина ли е така?

- Да, обичам секса. Но съм моногамен човек. Когато съм обвързана, не изневерявам. Винаги държа на човека до себе си. А когато усетя, че той вече не ми е достатъчен, се разделям и търся друг.

- Сега с кого си лягаш?

- Със себе си предимно.

- Говориш не само за любов, но и за пари. Сама каза, че човекът, с когото се виждаш сега, е богат. Парите ли са най-важното?

- Не, разбира се. Те са на второ място (смее се).

- А някога била ли си влюбена истински и в кого? Изобщо съществува ли истинската и безусловна любов?

- Да, съществува и съм била много пъти влюбена.

- Знаем,че имаш доста ангажименти. Как обаче си почиваш? Къде ходиш?

- Обичам да се разхождам в планината. Колкото и да не ви се вярва, обичам и да спортувам - джогинг и фитнес предимно.

- Както всички жени, предполагам, че обичаш да пазаруваш? Робуваш ли на марки?

- Никога не съм робувала на марки, но наистина шопингът ми е страст. Дори мога да кажа, че много рядко влизам в скъпите магазини. Цената не е важна, важното е дрехата да ми хареса.

- Личи си, че обичаш аксесоарите - ленти за коса, гривни. Откъде идва тази твоя мания към тях?

- Пристрастена съм към индийската култура. Интересувам се от всичко, свързано с това. И всъщност така се запалих по тези дрънкулки и аксесоари.

- Преди време ти призна, че си влюбена в Поли Пантев. Той как се отнасяше с теб, след като фалира фирмата, която той ти направи?

- Държеше се с уважение и благородство към мен като жена. На моменти обаче усещах, че изпитваше съжаление към мен. Не знам защо. А това ме обиждаше.
- Какво правеше ти, за да спечелиш любовта му?

- Осъзнавам, че не съм била влюбена в него, по-скоро бях вманиачена на темата „Поли Пантев". Постоянно мислих за него, исках постоянно да съм с него. И бях готова наистина на всичко, за да постигна целта си. Спомням си веднъж отворих прозореца в неговия кабинет и започнах да крещя: Обичам те, Поли! Той много се ядоса, но все пак усетих, че повдигнах самочувствието му.

- Ти си обект както на много похвали, така и на подигравки. Впрягаш ли се от фрази като „Искам Сашка на задна прашка"?

- Признавам си, подигравките са повече от похвалите. Не мога да се примиря с изрази като този, но вече съм свикнала, или по-точно - преглътнала.

- Всъщност да не би „задна прашка" да е любимата ти поза в секса?

- И аз не мога да си обясня как, но „Ъпсурт" са познали. Това наистина е любимото ми в секса.
- А как го предпочиташ и кога - сутрин, вечер, следобед?

- Винаги когато мога. По всяко време.
- А кафето?

- Ама аз не пия кафе.
- Ти си една от малкото в България, които си признават публично, че обичаш да маструбираш. Имаш ли вибратор?

- Самозадоволяването ми е като хоби. Нямам вибратор, но съм си измислила мои методи. Общо взето, дясната ми ръка е в основата на заниманието, ако ме разбирате?

- Как протича един ден на Сашка Васева?

- Ставам не по-рано от един часа наобяд, грижа се до вечерта за децата, гримирам се, мятам се на джипа и отивам да пея в някоя дискотека до сутринта.

- Смяташ ли се за успял човек?

- Определено да.

- А синът ти? Той наистина ли вижда бъдещето?

- Повярвайте ми, така е!

- Скоро предсказал ли е нещо за твоя живот?

- Почти всеки ден има видения, които впоследствие се оказват стопроцентова истина.

- А как виждаш ти неговото бъдеще?

- Никога няма да се меся в живота му. Той е достатъчно умен, за да избере сам какво иска да прави. Единственото, на което адски много държа, е да е честен човек и да не се бърка в работата на хората.

- Има ли нещо, което винаги си искала да ти се случи, но по някаква причина не е станало досега?

- Да, искам да ме обичат всички хора в България, а не само определена прослойка.

- За какво мечтаеш?

- Най-голямата ми мечта е да видя българите щастливи. Искам родината ни да е в по-добро икономическо състояние. Защото ние сме работлив и умен народ, но безпаричието ни прави живи дяволи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар