Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Митьо Очите от затвора в Белене: Нарочен съм! За мен законът е мащеха!..


Прецаках се със споразумението с прокуратурата, но ще подпиша второ, твърди соченият за наркобос Димитър Желязков-Очите в ексклузивно интервю за Дарик. Той излежава присъда от 4,5 години затвор, защото сключи споразумение с прокуратурата и се призна за виновен за участие в организирана престъпна група и разпространение на наркотици.

Името на Очите се намеси в скандал миналата седмица след като бяха разпространени негови снимки не в затворническа килия в Казичене, а на двора до барбекю. Оказа се, че Митьо Очите е със сменен по-лек режим и работи в двора на общежитието. След като снимките бяха публикувани Очите беше преместен в затвора в Белене.

„Не съм напускал двора на Казичене, работех на стадиона, където се намира и барбекюто. Снимките са саботаж от друг затворник - Стоян Кръстев-Драгановеца, каза Митьо Очите от затвора в Белене, където беше преместен след скандалните снимки.

Ето какво още каза Димитър Желязков:

Това барбекю е точно до стадиона и всеки може да си купи например една минерална вода и да седне там. Аз не мога цял ден да седя на стадиона. Мога да седна, да изпия една минерална вода, нормално е. Не съм бил на външен обект. Да работиш и да спиш извън затвора - така е бил Драгановеца, и е работил, и е спял извън затвора. На втория ден след като е отишъл в затвора са го изкарали на външен обект.

Значи той е връзкар?

Вие сами ще прецените, аз не го познавам. Аз една година изкарах в една килия 2,30 м на 1,80 м.

Ти познаваш ли Драгановеца и вярно ли е, че сте се сбили? (Бел. ред. Стоян Кръстев-Драгановеца е сочен за наркобос в Перник и излежава присъда за наркотици и оръжие.)

Не го познавам. Докато работех той извика след мен "селяндур", когато се обърнах, ме удари в лицето. Бой не е имало, не съм го докоснал. След като ме удари избяга при надзирателите.

Да не би да сте конкуренти на наркопазара навън и сега враждата ви да се е пренесла вътре?

Не го познвам този човек.

Репресиран ли е Митьо Очите?

Вие как мислите?! Виждате ли за какво ме докарват тук? В Казичене в момента има поне 100 души с по две, три или четири дела. Аз бях там 20-ина дни, всеки ден конвоят идва и взима някого за дела. Това означава, че ако трябва да приберат от там хора, трябва да приберат половината Казичене, защото имат по повече от едно дело. Защо за едни законът е така, пък за други е иначе? Защо все за мен законът не е майка, а е мащеха? Като се чуди държавата кой път да хване, аз съм излязъл на първа страница. 3 млрд. лева има дупка в бюджета, не знам си какво, а накрая пак Митьо е виновен. Аз ли съм виновен, че магистралата я правят 20 г.? Точно това правят - отклоняват общественото внимание.

Хората очакват отговор, защото и ти, и Галеви, и Златко Баретата говорите едно и също: „Ние сме жертва и политиците са по-големи престъпници от нас. Ние не сме ангели, обаче не сме най-големите бандити". При един минава номерът, при втори също, но вече трети, четвърти, пети идва повече. Затова кажи съжаляваш ли за това подписано споразумение с прокуратурата? Ти се призна за лидер на организирана престъпна група. Логично беше, когато признаеш това, да няма второ дело. Веднага след него дойде второ дело във Враца, задържаха Данчо Пръча, веднага след това дойде Комисията „Кушлев"... изглеждаш много прецакан.

И за пране на пари ми образуваха дело.

Май се прецака, като си призна?

Прецаках се, да, но не знаех, че така ще стане.

Кой не игра честно в тази игра?

Прокуратурата в лицето на държавата.

Стоян Кушлев, шеф на комисията „Кушлев", каза, че е заплашван от теб. Заплашвал ли си го?

Не съм, откъде да го заплаша, аз съм в затвора. Аз никога....

Хора, които са около теб, твои приятели?

Искам да ми кажеш кои са тези хора около мен, които са го заплашвали и ако са го заплашвали, да отидат и да ги задържат веднага. Аз не виждам за какво да го заплашвам, човекът си върши работата.

Ама дали си я върши както трябва?

Е, по принцип не я върши както трябва, надува цени. Това обаче на инстанциите ще си покаже. Сега ще видим на втора инстанция. Той много наду балона.

Поръчан ли си?

За Кушлев ли?

За всичко.

Сигурно, като гледам, съм нарочен от държавата, Кушлев, друго дело, трето... аз ако знаех, че така ще стане, нямаше да подпиша споразумението.

Защо тогава подписваш второ споразумение?

Още не съм го подписал, но смятам да го подпиша, защото не ми пречи дали е едно, две или три.

Познаваш ли Данчо Пръча от Враца, прокуратурата твърди за него, че работи за теб и държи наркотиците в Северозападна България, като зарежда от теб?

Виждал съм го.

Приятели ли сте?

Не, не мога да кажа, че сме приятели.

Той работеше ли за теб?

Как ще работи той за мен?! Аз във Враца съм ходил един път в живота си.

Каза, че си склонен да подпишеш ново споразумение, за бандата на Пръча във Враца? Какво е това дело?

Те искат да кажа, че някакви хора на Данчо са взимали наркотици от Бургас и са ги продавали във Враца. Купували ги от някакъв мой човек, който бил от тази група, само че не уточняват кой. Искат да кажа, че щом са взимали от Бургас, значи и аз съм виновен. То и няма как, трябва да те хванат на място, иначе не виждам как ще се докаже, че е взимано от Бургас, пък и никой не е казвал от момчетата, които бяха задържани с мен, че е продавал на някого от неговите хора наркотици.

Има ли СРС-та по делото във Враца?

СРС-та за мен няма. За другите не знам, аз не познавам тези момчета. Само Данчо познавам.

Няма разговори между теб и Данчо?

Не, не, няма разговори между мен и никой от цялата група.

Ти лидер ли си в затворите, където те местят, защото казват, че с какъвто статут влезеш от вън, такъв оставаш и вътре?

Според вас, ако съм лидер, онзи дали щеше да ме удари и да избяга?! Никакъв лидер не съм, аз съм най-обикновен затворник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар