Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Ицо Петрофф: „Заплашват ме, че ще ме запалят и ще ме залеят с киселина!"


Сериозно гей-представителство има и в новоизбрания парламент, твърди пред камерите на БГТВ-шоуто „Часът на блондинките” рокмузикантът Ицо Петрофф. Той гостува в предаването на Патриция Кирилова заедно с актрисата и ТВ-водеща Светлана Терзиева – Сесил, с която издадоха скандалната книга „Тайните на гей елита в България”.
„ Гейове, пазете се! Организирана бригада ви пребива и ограбва", предупреждава музикантът.

„Сред депутатите от РЗС има поне 2-3 гейове. За Янев съм чувал, но не съм проучил дали е така и затова няма сега да говоря. Иначе и в ГЕРБ има бивши общинари с гейски опит, които сега са министри и депутати. Поне 60-70 процента от сегашните миниситри са със гей насоченост. Но не казвам, че са опитали, но са любопитни или бисексуални. От моите лични наблюдения Станишев отговаря на всички изисквания да бъде гей. Но дали ще си признае, дори и пред себе си, това е друго... А на бившите министри от НДСВ им личи, че са гейове”, категоричен е пред камерите музикантът.

„За да говоря с имена, искам да съм конкретен, да събера информация. Защо например Васил Петров не излезе да каже: „Не съм спал с Ицо Петрофф!”, а?. Скоро срещнах майката на Боби Цанков и тя ме попита, защо съм го споменал и него. С Васил Петров имахме мимолетна връзка, бяхме твърде млади. При него положението не е средно, а е голямо... Много съм доволен от момента, в който бях с него. Е, той не иска да си го признае, но това е негово право”, допълва Петрофф и предупреждава братята си по сексуалност, че организирана бригада изнудва хомосексуалисти, пребива ги и ги ограбва.

„Бригадата се казва Мамино детенце и осигурява на гейовете мъже срещу заплащане. И този Огнян Бояджиев, който пострада, е жертва на същата бригада. Това е много опасно. Преди имаше специални служби, които претрепваха гейовете в заведенията за назидание. Това се случва и днес. Момчетата са хубави, хващат окото, но са опасни”, разкрива той.

„Преди време четох едни доклади на ДС, които съм намерил много трудно. Видях как ги делят на две хомосексуалистите – мъжете са жаргони, а пасивните са швестерки. Но те не знаят, че има и трети – те бяха ту мъже, ту швестерки. И аз по това време – 80-те години, бях викан в нраствен отдел. Два пъти съм бил женен, но от 5 години не съм спал с жени. Имах връзка с едно момче, не знаех, че е криминално проявен. Тази връзка беше обсебваща, много ме ревнуваше. Прекратихме преди няколко месеца”, разказва още Ицо Петрофф.
Във втората част на шоуто Сесил издава идеята за написването на скандалната книга. „Действителната идея на Ицо Петрофф е чрез похватите на масовата култура да припомни на българите по света и у нас за бележити и легендарни личности като Георги Парцалев, Емил Димитров, Чавдар Драгойчев, Леа Иванова и Еди Казасян, Лили Иванова, Генко Генов, Атанас Баев и още много други, избутани в забравата и незнанието на днешното турбо - чалга - фолк поколение!”, казва тя. И издава пред камерите, че й предстои ново предизвикателство – централна роля в нов сериал, който ще се излъчва по национална телевизия.

Светлана Терзиева - Сесил

Няма коментари:

Публикуване на коментар