Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Най-известните бисексуални знаменитости..

Някои виждат в сексуалния си партньор повече личността, отколкото... пола. Към бисексуалността всеки може да се отнася различно, но както е казал Уди Алън тя „двойно увеличава шансовете ви за запознанства в събота вечер".

Представяме ви няколко знаменитости, които откровено признават, че нямат никакви претенции към пола на партньорите си в леглото:

Мегън Фокс

Megan_Fox4

Красавицата, която тази година се омъжи на Хаваите, открито признава, че е бисексуална. „В същото време съм голяма егоистка. Никога няма да започна да се срещам с бисексуални, защото това означава, че те спят и с мъже, и с жени, а аз съм придирчива и не искам да се задоволявам с чужди остатъци", споделя сексуалните си проблеми звездата.

Анджелина Джоли

jolly

Преди време Брад Пит обясни пред Esquire, че с Анджелина ще сключат официален брак тогава, когато в САЩ разрешат еднополовите бракове. Едва ли има разногласия по темата с половинката си, която през 2005 г. обясни пред Vanity Fair, че не си пада по кльоюави жени. „Откакто започнах да се срещам с жени, разбрах колко е неприятно да прегръщаш скелет. Кльощава е последното, което искаш да видиш, когато запалиш лампата в спалянта", споделяше опит Анджелина.

Фърджи

Furggy

Вокалистката на Black Eyed Peas е щастливо омъжена, но признава, че има опит в сексуалните отношения със своя пол, от които се е отказала след брака си.

Лейди Гага

gaga5

Пред Rolling Stone изпълнителката на Alejandro заявява, че я привличат не само мъже, но и жени. „Обичам секса и не ми пука какъв пол е партоьрът ми. Само че гаджетата ми не разбират това и се плашат", оплаква се Лейди Гага.

Том Харди

harid

Макар и женен за Шарлот Райли, актоьрът признава, че е имал връзки и с мъже. „Мога да ви уверя, че отношенията с мъже има много, което да ви дадат", смело заявява звездата.

Дeйвид Бaуи

Baui

Да отдадем значимото на един от първите, който още през 70-те заговаря за бисексуалната ориентация. „Предполагам, че това е най-доброто, което ми се е случвало", заявява той.

40 години по-късно, Бауи с усмивка си спомня това признание: „Не смятам, че беше грешка, но не исках да ставам плакат на която и да група хора", заявява той.

Няма коментари:

Публикуване на коментар