Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Бройката-мечта за 1 ден..


Питали сме те и преди колко мацки мислиш, че трябва да треснеш за цял живот, но тоя път искахме да си признаеш каква е идеалната бройка за един ден! И ти не се посвени да си признаеш, евала!

Много добър 5“ - повече от съвършено. Става дума за 5 различни разгонени каки, ако не си разбрал. Това наистина звучи като хубава мечта, а ако си успял да го сбъднеш, задължително се обади в редакцията – вече официално си нашият нов идол! И част от гласувалите по същия начин 8.19%.


1/4 от всички дали вота си смятат, че не трябва да се пресилваш и 2-3 е бройката-мечта. Особено през лятото – к'во ще се потиш?!

Е, то и 1 ще е цяло чудо, аз откога не съм е*ал...“ - това толкова подхождащо ни изказване е част от животеца на 21.77% от гласувалите. И ние сме в тая партия, стискаме ти палци!

Едни 19.83% си признават, че нямат някакви очаквания или надежди, просто им се иска да отбележат. Което еи е един доста готин епикурейско-бохемски екзистенциален модел (или нещо такова, това го четохме някъде, сори).

Мечо Пух не е забравен от 18.97% - те си казват „Колкото повече бодна, толкова повече ще съм боднал!“. И в никакъв случай няма да са в грешка!

Гордостта на men.bg са всичките тия 6.25%, които са заявили „Аз съм секс машина, беее - дайте ги насам 10-15, да има!“. Все още смятаме, че да се целиш в хубавото число 5, си е най-добре, ама щом имаш желание, действай (нищо, че може да си останеш с Люси и Деси, както често ни се случва на нас...).

men.bg

P.S. мацки,а вие колко пича на ден бихте праснали?Дайте мнение..

Няма коментари:

Публикуване на коментар