Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

За розовата китка на Роналдо...



Звездата на Манчестър Юнайтед Кристиано Роналдо несъмнено е един от най-големите таланти в съвременния футбол, но много хора на Острова критикуват португалския национал за начина му на обличане.

"Не знам защо хората толкова много се интересуват какво обличам, когато съм на почивка? Миналата година всички говориха за моите прилепнали бански. Какво лошо има в това, че съм с тесни бански? Те изглеждат добре и е много по-хубаво, отколкото да нямаш равномерен тен по тялото", отсече футболистът пред британските таблоиди.

Помолен да коментира последната си скандална снимка, на която бе закичен с цвете на ухото, Роналдо отвърна:

"Тази година аз бях с розова шапка и с цвете зад ухото. Не виждам какво лошо има в това. Не виждам какъв е проблема. Когато човек знае каква му е сексуалността, тогава не виждам защо да не носи такива неща. Аз обаче не се притеснявам от нищо, така че няма проблем. Мъжете все пак носят розово тези дни. Е, не много от тях се закичват с цветя, но е хубаво, когато човек се опитва да бъде различен".

Португалецът завърши: "Дали съм човекът, който се облича най-добре в Манчестър Юнайтед? Да, бих искал да кажа, че е така. Много от момчетата обаче се обличат много крещящо, особено Рио Фърдинанд. Той знае как да се облече, за да ви впечатли".

Няма коментари:

Публикуване на коментар