Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

И Рики Мартин призна пред света, че е обратен


Поп-идолът Рики Мартин обяви пред света това, което бил крил от години: той е обратен, съобщи Си Ен Ен.

"Горд съм да заявя, че съм един щастлив хомосексуален мъж - писа звездата на официалния си сайт - и съм благословен да бъда това, което съм". Си Ен Ен припомни, че преди десетилетие, притиснат от Барбара Уолтър от Ей Би Си да отговори на слуховете за сексуалността си, Мартин отклони темата и заяви, че това не му се коментира.

Звездата-гей поясни, че с годините на мълчание е станал по-силен и е е разбрал, че трябва първо човек да приема самия себе си.

39-годишният роден в Пуерто Рико хомощастливец е започнал кариерата си в момчешката латино група "Менудо", а през 1991 година издаде първия си самостоятелен албум. Песента му "Livin' La Vida Loca" се укрепи по върховете на музикалните класации през 1999 година и направи изпълнителя световна звезда. Мартин призна, че не е споделил "вътрешната си истина" още по това време, защото хората, които обичал, го убедили, че може да разруши всичко, което е постигнал. Решението да разкрие истината го осенило преди няколко месеца, когато започнал да работи върху мемоарите си.

"От момента, в който написах първата фраза, вече бях сигурен, че книгата ще бъде инструментът на моето освобождение от нещата, които носех вътре в себе си толкова дълго" - споделя певецът. Признанието било много важно, най-вече заради двамата му сина, родени чрез изкуствено осеменяване на жени, с които Мартин не е свързан. "Достатъчно търпях - пише той - това не трябваше да се случва преди 10 години, сега му е времето. Днес е моят ден, моето време, моят момент... Това е сериозна стъпка към моето вътрешно спокойствие, ключова част от вътрешното ми развитие. Какво ще стане по-нататък? Няма значение. Мога да се фокусирам само върху случващото се сега".

Няма коментари:

Публикуване на коментар