Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Орлинов: Не съм удрял Катрин, докосвал съм я по-интимно



София /КРОСС/ 21-годишният футболист Орлин Орлинов категорично отрече да е удрял подгласничката в конкурса „Мис Силикон" Катрин Вачева. В "Шоуто на Иван и Андрей" спортистът призна, че по принцип би ударил жена, но може да се контролира. Не съм удрял Катрин. Докосвал съм я по-интимно, каза Орлинов.

"Избухлив съм, да. Удрял съм жена, не съм първият, няма да съм и последният. То няма значение дали е жена или е мъж", обясни Орлинов.

Той се оправда, че зловещата снимка, която Вачева тиражира в медиите, не е в следствие на побой, който той й е нанесъл. Тъй като три пъти му е чупен носа и има опит с подобни травми, Орлинов има съмнение, че снимката е от пластична операция на носа, която тя преди време си е правила.

Младежът обясни, че се е запознал във Фейсбук с 27-годишната Катрин. Виждали са се общо два пъти и още на първата им среща са правили секс.

В своя защита Орлинов обясни, че не живее на случайно място и камери са заснели как тя си тръгва непокътната от дома му. Скандалният футболист каза, че не познава и Петя Вълчанова, с чийто побой отново се свързва името му. Отрече да е имал сексуална връзка с фризьора си Конда Кондов, както и твърденията, че е бисексуален.

Интересна връзка по случая има и треньорът на „Славия" - Венци Стефанов, който смело обяви в медиите, че мястото на Орлинов е в затвора. Минути преди полицията да нахлуе в дома на Орлин, Стефанов му се обажда, знаейки за приближаващите патрули.

Няма коментари:

Публикуване на коментар