Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Из „Записки по българските терени“..

Юри Славчев

Из  „Записки по българските терени“

Тежко е да си футболист в днешно време.

Интернет е нахлул в живота на всички. Естествено не е пропуснал и футболистите. Добрах се до няколко извадки от разговори между футболисти, които ще споделя с вас.

След като Андоне напусна ЦСКА, Флорентин Петре драснал на Панку следното съобщение: „Абе ние какво ще правим сега? Няма го тренера!"

Панку: „Абе майната му на него, то ние и без това си бяхме 6 мача без треньор. Ама сега кой ще ни спасява от Платини, че той ни е набрал още от подготовката, а и онова ренде Никито Кръстев го е научил да се бие?"

Чул, че става въпрос за бой, веднага в разговора се включва и Орлинов: „Шшш мамалигари! В ЦСКА бия само аз. Ако имате проблем с онова момченце, само ми свирнете, че и без това имам комплекси да избивам... Абе аз всъщност още ли съм в ЦСКА???"

В разговора се включва и Мечо Телкийски: „Аз доколкото знам си още там... понеже те видях на трибуните на дербито да разхождаш анцуг на ЦСКА. Не знам защо бях на терена, но имах време да видя кой ме гледа, даже хвърлих една въздушна целувка на жената, докато покрай мен профучаваше едно мургаво момче... май беше Гранден. Ей хубава жена има тоя... и нея я огледах. Само топката не можах да видя. Веднъж беше на метър от мен и точно да я докосна, тя пак изчезна."

Бардон се провикна: „Пишете по-бавно, че аз както тичам, така и пиша (разбирай, много бавно). Ама и за това са виновни журналистите. Те карат времето да лети и аз да остарявам. Но пък като гледам Кривия се успокоявам. И да знаете, много ме бива за централен нападател - веднъж ритнах топката към вратата и за малко да уцеля".

Йовов не издържа на нападките на Бардон към журналягите: „Ей Седрик, само Стефчо не закачай, че ми е много симпатичен. Само той харесва моята игра. Всъщност и жена ми я харесва, но май е по задължение, все пак завод и построих в Своге".

Караджата разбрал, не разбрал, се обажда: „На мен тати кога ще ми построи завод? Че изпих всичките пари, а заплата не съм виждал от 3 месеца. Даже джипчето продадох на Виданов, че горкото момче, само с него може да догони противниковите нападатели... Искам в Русия. Там е Иван, разправя много лесни жени имало и не се налага да прави лицеви опори, за да ги впечатли".

Отново Орлинов: „Че и тук има леки жени бе. Влачиш я за косата до вкъщи - не е тежка... Липсва ми районното - с какъв пич се запознах там, ако знаете... Измести Конда от сърцето ми".

Лечков веднага се обажда: „Момчета пазете тишина, защото ще ви дам по една мотика и ще копаете по 8 часа на ден... Ако не знаете какво е питайте Илийката. На него и среден пръст му показах, но не ме арестуваха, а един със стоп-палка ми написа акт за това".

В този момент на линия се появява Георги Бачев: „Знаех си аз, че този мач ще свърши 0:0. Та вие и цял ден да играете, пак не можете да си вкарате гол. Ама защо не го заложих? Трябва да избивам загубите от казината, а моето Локо играе само веднъж на седмица, че понякога мачът и не завършва.... Аз изчезвам, че започва мачът на дубъла ми... заложил съм го на обрат...Къде са Софрониев и Линков да помагат в този момент?".

Разговорът започва да се успокоява. За финал се обажда Момчил Цветанов: „Кой ще дойде да ми направи едни голи снимки, за да може най-накрая да ми върже някоя мацка? Аз им викам, че съм футболист ама те не вярват. Добре, че се снимах гол, та да се чуе за мен."

И пак Орлинов довършва: „Не ме слушаш ти мен! Мацките трябва да се бият! Така хем си правиш кефа, хем ставаш известен..."

bsport.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар