Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Столичният квартал "Люлин" вече има своя "Мис"




Освен метро и собствен вестник, най-големият квартал на София – "Люлин", вече си има и "мис". Това е студентката по биомениджмънт Василена Добрева, която скоро ще навърши 21 години. С "кралицата на красотата" на квартал "Люлин" се срещна Стоил Рошкев.

За "Люлин" често се чуват сравненията – "град в града", "най-голямата спалня" или "панелен свят". В това шесто по големина населено място в България, в което живеят около 200 хил. души, има всичко нужно за автономен живот – магазини, барове, банки, даже вестник – “За Люлин”. И будните му журналисти решили, че мегакварталът трябва да си има и своя кралица на красотата.

Деница Стефанова – главен редактор на вестник “За Люлин”: "Всеки месец читателите ни гласуват и избират измежду 4 люлинчанки, които са пратили снимки и избират една."

Като събрали 12 месечни победителки, във вестника решили да коронясат най-красивата сред тях. Василена. Първата Мис ”Люлин”.

Василена Добрева – Мис “Люлин”: "В Люлин съм от съвсем мъничка. Мога да кажа дори, че съм израснала в този квартал и за мен е удоволствие, че точно аз нося титлата Мис “Люлин”."

Повечето люлинчани не знаеха, че си имат "мис", но приветстваха избора.

Младеж: "Както има мис “Свят” и мис “Вселена”, така трябва да има и мис “Люлин”."

Младеж: "Мис “Люлин”?! "Мистър" няма ли да правят?"

Възрастна жена: "Само знам, че има избор, пък сега дали е избрана... Не съм аз във всеки случай де."

Мис “Люлин” учи биомениджмънт в Софийския университет, но интересите й не спират дотук.

Василена Добрева – Мис “Люлин”: "Моето хоби е свързано с фотографията, дори на конкурса показах колаж с мои снимки, направени от мен. Също така обичам да спортувам, тренирам тенис и доста често ходя на плуване."

За награда, че е избрана за кралица на красотата, Мис “Люлин” ще посети Париж. А тръгвайки си от града в града, екипът ни искрено пожела на Василена да стане и Мис "София".

http://infocenter.bnt.bg/
Автор: Стоил Рошкев

Няма коментари:

Публикуване на коментар