Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Кои са най-известните ергени в България – в новия брой на ROUGE ..

lifestyle.bg

През октомври ROUGE тръгва по следите на едни от най-желаните ергени в България - футболистите Ники Михайлов, Атанас Курдов и Иван Стоянов.

Те не се притесняват да отговорят на провокативните въпроси и да споделят някои от най-съкровените си тайни.

„За първи път правих секс на 15 години с едно момиче от Украйна", споделя Ники Михайлов, „Не е слух, че съм бил със Златка, но отдавна вече не сме заедно", категоричен е Атанас Курдов, докато Иван Стоянов твърди; „Никога не съм имал връзка с манекенка!".

За своите премеждия по пътя към върха разказва Станимира Колева - един от най-успешните български модели в чужбина, а в рубриката „Право на отговор" думата взима Мис Плеймейт 2009 и безкомпромисно заявява:

„Аз не съм втората Златка, аз съм новата Златка!" .

В полезрението на ROUGE попада и Евтим Милошев. Продуцентът споделя, че Survivor 4 е пълен не просто с изненади, а с много изненади.

Пред читателите той разкрива и какво се случва в личния му живот, трудно ли е да си продуцент в България и в какви отношения е със Сл. Тр.

„И до днес продължавам да следя "Шоуто на Сл.", макар с него (Сл. - бел. ред.) да не си общуваме и да не се виждаме, откакто не работим заедно. Но нека не забравяме, че аз самият също съм направил много, за да може шоуто да изглежда по този начин и да бъде успешно".

И още: най-атрактивните модни предложения и най-красивите бижута на сезон есен-зима 2009.

Разберете и какви са актуалните тенденции грим и как да се сдобиете с усмивка за милиард долара.

Няма коментари:

Публикуване на коментар