Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Емануела се залюби с испанец

Иска сватба, но друг път

Емануела се поддаде на фаталния чар на съвременния донжуан

Емануела има сериозна връзка с испанец, с когото се познавала отпреди година, но чак сега станали гаджета. Тя била сигурна, че въпросният мъж ще бъде неин съпруг, но сватбата щяла да почака, и то доста. "В момента съм заложила на почивка, за да мога да се отърся от много неща, които са ми пречили в миналото, да мога да върна себе си, защото ми беше доста трудно, започнах накрая да се губя. Сега се чувствам абсолютно жива да правя каквото и да е.

Самият факт, че продължавам напред, ме амбицира толкова много и ме кара да се чувствам толкова щастлива, толкова пълноценна" - доволна е Емануела. "Нямам никакво намерение да се отказвам от музиката", изцепи се тя във фолкрадио.

Певицата, около която напоследък все има нещо скандално, е решила сега-засега да продължи като самопродуциращ се изпълнител. Тези дни Емануела влиза в студио, за да запише нова песен, която е по музика на един от най-хитовите композитори у нас, аранжиментът е на друг известен музикант, а заглавието е само една дума./monitor.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар