Шокиращи,пикантни,скандални новини ....

Маргарита Будинова се разголи пред "MAX" ..

lifestyle.bg

Този месец МАХ смело излиза на дансинга на танцувалното шоу VIP Dance. На корицата е танцьорката, сестра на певицата Петя Павлова.

Маргарита, която е една от професионалните танцьорки във VIP Dance в отбора на Деян Донков и Кристина Милева, застава пред обектива на Велислава Каймаканова в най-предизвикателната си сесия досега.

Красавицата споделя и най-интимните тайни от личния си живот, включително и за приключилата вече връзка с Владимир Ампов - Графа пред своя колега по шоу и редактор в МАХ Мариян Станков - Мон Дьо.

Маргарита Будинова:

Какво мислите за скандалите във VIP Dance?

Очевидно се търси пикантерията в предаването. Въпреки че според мен това е много неправилно, защото това е формат за танци, а не Big Brother.

Имаше ли колебание пред вас да приемете или не участие в това шоу?

Никога. Работя със звезди от много години, познавам капризите им... Казах си, това е нещо, което ще ми донесе повече опит.

Какво мислите за секса на работното място?

Катастрофален е. И тук не става дума за това колко интелигентни са двама души. В един момент той просто ще бъде определящ, а това винаги води до конфликти.

В политиката аферата с колега се нарича секс скандал. Как е в шоубизнеса?

Няма специално измислена дума за аферите в шоубизнеса.

Често ли се случва балерините да имат връзка с певците, за които танцуват?

Ако говоря от моя опит, не. Работила съм с Азис, Миро и други звезди, но всичко е приключвало до снимачната площадка.

Забравихте да споменете Графа?

С него не съм работила.

Значи заради това станахте гаджета?

Не, разбира се.

В едно интервю казвате, че Влади Ампов не е мъжът от представите ви...

Той ме привлече емоционално и, разбира се, физически. Намирах се в доста сложен период - раздяла с човек, когато обичах болезнено. И тогава срещнах Влади.

Как се разделихте?

По същия начин - емоционално. Осъзнахме, че сме много различни като хора и че нашата връзка няма бъдеще. Това, което искам да кажа, е, че МАХ е последната българска медия, пред която говоря за това.

Изпълнителният директор на БТК Бернар Москени също излиза от обичайната си роля на успешен бизнесмен и в голямо интервю за списанието разказва за лайфстайла си, житейския си опит с жените и поуките от трудните моменти в кариерата.

Бернар Москени

Това, което знаем за живота ви извън Vivacom, е, че цените голфа, виното и красивите жени. Пропускаме ли нещо?

Харесвам още много неща. България на първо място: пътувам много из страната, особено в планините. Обожавам речния риболов. Идеалният уикенд за мен е сред природата.

В такива моменти изключвате ли мобилния си телефон?

Не го изключвам, но не говоря по него. Често ми се случва да се загубя в планината и се оправям с помощта на GPS-а. Или пък проверявам на каква надморска височина съм и т.н.

Какво е луксът за вас?

Да правиш онова, което искаш, когато поискаш.

Казват, че мъжът се познава по обувките и часовника. Вашите издават ли нещо?
За мен часовникът винаги е бил важен, може да се предположи каква натура стои срещу теб по модела. Мъжете по принцип се интересуват много от часовници и доста от моите приятели дори ги сменят в зависимост от онова, което им предстои през деня. Имат си за бизнес, за спорт, за ресторант и т.н. Аз не съм устроен така: нося този Rolex в 90% от времето, не го сменям нито в планината, нито когато играя голф. Не че нямам и други часовници, но този си ми харесва. Съвсем стандартен модел, без диаманти и т.н., но със своето спортно-елегантно излъчване ми пасва идеално. За обувките смятам, че изобщо не е задължително да са скъпи. Но от начина, по който ги носиш - чисти, излъскани или занемарени, също може да се отгатне какъв човек си.

Ако трябва вие да се опишете като личност с няколко изречения, как бихте го направили?

Много съм директен в отношенията си с хората. Другата ми отличителна черта е прагматичността. Предприемчив съм и умея да се оправям в заплетени ситуации. Затова навсякъде, където съм работил, е имало добри резултати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар